Friday, April 06, 2007

Diggar jag att gräva?


Om jag diggar att "digga"? Jovars, men inte när det är så groteskt mycket sten i marken där man skall gräva! Det har varit ganska tungt att gräva diket runt tomten på baksidan, men förhoppningsvis är det värt mödan. Det skall bli kul att se om den tänkta avenbokshäcken tar sig.



Då jag behöver ta igen mig brukar jag stå i diket och kolla ut över vår "fantastiskt fina" gräsmatta som Myresjöhus har misslyckats så fatalt med att anlägga. Det kommer att krävas stora hjälteinsatser, en hel del pengar och en rejäl portion tur för att få vår gräsmatta i vettigt skick inom en snar framtid. Arrgghh!



Det blev ett ganska rejält dike till slut. Jag undrar hur många skottkärror med mög man har kört iväg?




Fotografierna är tagna med en SonyEricsson W880i

No comments: