Tuesday, April 24, 2007

Sålt i Ericsson

Ett tips för alla som har funderat på att köpa Ericssonaktier:


Passa på att köpa... NU! Jag är övertygad om att kursen stiger fr o m idag. Anledningen till min övertygelse är att jag själv sålde idag. Till kursen 26,45 SEK. Och med tanke på den tajming jag visat hittills vad gäller aktieaffärer, så kan inte kursen annat än sticka nu.


Som sagt. Jag har idag sålt Ericsson, så nu är det dags för dig kära läsare att köpa, och mest troligt bli rik på affären.


Skall bli spännande att se vad Q1-rapporten säger på torsdag, och ännu mer spännande vad som kommer att hända med aktien. Dock lite mindre spännande nu när jag sålt, för nu är jag övertygad om att marknaden kommer att hylla rapporten och få kursen att passera 30-strecket. Om jag däremot hade behållt, så hade marknanden reagerat lika surt som vanligt.

1 comment:

Benet said...

Aktien går ner!??
Vad är det som händer? Jag har ju sålt, alltså borde aktien rimligtvis stiga som en raket.